lispetz

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 31 mars 2011 09:34

Då är det torsdag idag och snart helg igen. Tiden går fort fast det är lite tråkigt ibland.

Elli jag kontaktade Försäkringskassan igen och då fick jag direkt en handläggare som kontaktade mig- Pengarna kommer inom några dagar. Så det var nog som jag skrev att eftersom det hade blivit något fel i din karensdag så blev du kontaktad och sedan gjorde man klart allt på en gång.

Nu kan jag lämna  de papper som behövs till de försäkringsbolag  jag har för att få mer ersättning på grund av långvarig sjukskrivning.

Det är kyligt trots att solen skiner. Får väl titta på någon bra film idag. Har haft lite dålig mage ett par dagar. Annars är det bra. Skall gå ut och ta några promenader igen senare.  

Ovido - Quiz & Flashcards