lispetz

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 3 mars 2011 08:17

Tiden går och i går tog jag bort agrafferna. De nitar som höll ihop operationssåret. Det var inga problem med det.

Efter det gick jag och tog en nummerlapp till öronavdelningen. De skulle öpnna 10.30 och jag var där 09.50

 Det är nämligen så att när man vill ha sin hörapparat justerad får man gå till den här avdelningen och är det så att man jobbar så kan man ju inte gå hur tidigt som helst. Kommer man en halvtimme innan öppningstid så sitter det  8-10 st äldre personer som tagit nummerlappar och är före än.

Nu blev jag först, jag hade lärt mig.

Då hade jag även hunnit druckit kaffe med min syster.


Det bästa var att jag inte hade ont i mitt knä i natt. Jag lade en hådare kudde under benet och det hjälpte.

Idag blir det mycket sport på TV och hoppas att solen kommer också.

Jag blev också glad för att mina arbetskamrater skickat mig ett krya på dig kort. Det värmde. 


Ovido - Quiz & Flashcards