lispetz

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 21 mars 2011 09:29

Jag har inte skrivit något i helgen men det var fint väder och jag satt och solade på altanen så mycket som möjligt.

I morgon skall jag åka till MSE och ha vattenträning. Det börjar 09.30 och jag fick resan 07.50 Det är lite väl tidigt. Man får ju ta de tider som de erbjuder men det är inte roligt.

Annars känns benet bra. Såret är läkt och jag blir mer och mer rörlig. 

Det kan bli lite tråkigt att få tiden att gå men resultatet blir nog bra med benet. Mitt knä är fortfarande svullet och kan göra lite ont men det skall ju försvinna sade sjukgymnaten.

 Men det är så mycket man skulle vilja göra nu när våren är på väg. Snart kommer också den första lönen. Skall bli intressant att se vad man får, eller inte, vi får se.


Ovido - Quiz & Flashcards