lispetz

Alla inlägg under juli 2014

Av Lisbeth Pettersson - 19 juli 2014 09:44

Det har nu gått över en månad sedan operationen men det känns som 2 mån. Jag märker ju att det gått fortare med rehab än förra gången. Skall snart börja köra bil och det skall bli skönt. Kommer att börja jobba lite tid. Räknar med att börja 1 sept igen. Jag känner ju av det ännu och kan inte göra  allt ännu men jag tror att jag inte skall behöva kryckor när jag börjar igen möjligen en för säkerhets skull. Jag har nu gjort jämförelse hur det var förra gången så det var kul att ha kvar. Nu får jag hoppas att jag slipper op. på många år.

Av Lisbeth Pettersson - 7 juli 2014 09:46

Nu har det gått en månad sedan op. Agrafferna/stygnen är borta. Jag sover bättre och behöver inga värktabletter. Det känns naturligtvis  att benet inte är läkt ännu. Det är lite stelt och man kan inte böja sig eller vända sig hur som helst. Men det går framåt. Skall till sjukgymnasten för första gången i morgon. Gick ca en km igår. Tycker att det går fortare fram denna gång. Sedan mås te man ha kontakt med FK. Väntar på pengar därifrån. Hoppas att det ordnar sig till slutet av mån.

Ovido - Quiz & Flashcards