lispetz

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 29 mars 2011 12:56

Nu har jag vattentränat igen. Det ger en hel del. Det är varmt i vattnet och kul träning.


Ang. Försäkringskassan, så har jag ju ringt till dem flera ggr. Nu fick jag namnet på en handläggare som skall ringa upp mig. Kanske kan jag få pengar utbetalda redan i början av april.

Man får inte reda på så mycket när man knappar in på självbetjäningssidorna utan det var min arbetskamrat Elli, som lämnade de uppgifter jag behövde ha för att fråga på rätt sätt när jag kom fram. Det enda svaret jag fick när jag ringde var att det skulle ta upp till 30 dagar innan ärendet skulle vara klart.

Elli, jag tror att det gick fortare för dig beroende på att det först blev fel på karensdagen. Då började de jobba med det direkt och då gick det bra att betala ut snabbare.

Annars känns det väldigt bra i benet. Kan gå med en krycka med lätthet nu så det blir enklare för mig i vardgagen. 

Ovido - Quiz & Flashcards