lispetz

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2014

Höfterna.

Av Lisbeth Pettersson - 14 augusti 2014 16:41

Nu skall jag avsluta mina inlägg på denna plats ang. mina operationer.

Den här gången gick min rehab mycket fortare än förra gången. Nu har jag varit sista gångenhos sjukgymnasten som var mycket nöjd och tyckte att det såg oförskämt bra ut så här snabbt.

 Jag är väldigt glad för det och skall börja jobba om ett par veckor. Det var kul att jämföra vad jag skrev förra fgången 2011.

nu hoppas jag att det får vara bra ett tag också att jag kan få slippa att ha ont framöver. Jag kunde ju slippa värktabletterna  redan efter någon vecka här hemma.

Nu skall väl höfterna fungera några år så jag kan börja göra saker som jag tycker om.


Lisbeth.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth Pettersson - 19 juli 2014 09:44

Det har nu gått över en månad sedan operationen men det känns som 2 mån. Jag märker ju att det gått fortare med rehab än förra gången. Skall snart börja köra bil och det skall bli skönt. Kommer att börja jobba lite tid. Räknar med att börja 1 sept ig...

Av Lisbeth Pettersson - 7 juli 2014 09:46

Nu har det gått en månad sedan op. Agrafferna/stygnen är borta. Jag sover bättre och behöver inga värktabletter. Det känns naturligtvis  att benet inte är läkt ännu. Det är lite stelt och man kan inte böja sig eller vända sig hur som helst. Men det g...

Av Lisbeth Pettersson - 28 juni 2014 10:27

En vecka med bra dagar och usla nätter. Jag hade även lite feber i veckan men det gick över som tur är. När jag läste vad jag skrev efter förra operationen så var det lika svårt med sömnen då. Det tog en månad innan jag sov en hel natt. Annars känns ...

Av Lisbeth Pettersson - 23 juni 2014 09:25

Tycker att det är längre sedan än 2 veckor men det är det ju inte. Det går framåt men det är svårt att sova på nätterna trots att jag är jättetrött. Pratade med en sjukgymnast som sade att det kan ta lite tid innan svullnaden och smärtan vid operatio...

Av Lisbeth Pettersson - 19 juni 2014 14:07

När jag skulle laga mat i micron fungerade den inte. Värmefläkten fungerade inte heller såg jag. Det var ju inte så konstigt att jag frös trots att jag hade 22 grader på fläkten. Förstod att det blivit något fell i källaren. Ringde grannen som kom ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards