lispetz

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 12 mars 2011 09:14

Tänk vad bra vi har i Sverige som inte drabbas av sådana händelser som i Japan och på andra ställen på jorden.

Man kan ju inte föreställa sig hur det är att uppleva något sådant här men när man har sett bilderna på TV så  förstår man  lite mer hur fruktansvärt det måste ha varit och är.

Annars har natten varit väldigt bra för mig. Jag har sovit bra men jag måste nog ha på mig stödstrumpor ett tag till för att inte få känning av mitt knä. Fuskade med det igår.

Idag har syrran och jag planerat en tur till Tuna Park för att jag skall få gå lite grand och byta miljö ett tag. Utanför hos mig är det rena isgatan så det går inte att gå ut, i alla fall inte förrän solen har värmt lite grand.  Sedan har jag en glad hund som älskar när grannen kommer så han går gå ut. Hur skall man tacka grannarna för det hjälp jag får och ha fått ? Måste tänka ut något bra.

Ovido - Quiz & Flashcards