lispetz

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 15 mars 2011 10:02

Skall handla lite mat med hjälp av min bror. Det verkar bli fint väder idag. Men det var minus 8 i morse.

Annars är allt bra. Läkningen går framåt och jag tar flera promenader ute på dagarna. Man får sätta upp mål. Nästa är att ta sig genom den smala stigen och fram till det andra området här ute. Dit är det en bit kvar eftersom det är is där.

Men jag har tagit mig ner till brevlådan ett par ggr. Har lite känningar av mitt knä men det kunde vara så sade sjukgymnasten så det är bara att träna på.


Det som händer i Japan överskuggar ju allt som händer nu. Ett sådant land som bara väntat på det stora skalvet har 55 , tror jag de sade, kärnkraftverk.

Det är otroligt egentligen. Hur har man tänkt ??  Det kommer aldrig att hända , eller vad ???  Det blir en tankeställare för hela världen kan jag tänka.

Ovido - Quiz & Flashcards