lispetz

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 14 mars 2011 12:32

Jag har gått två promenader idag. Nu är det mesta av isen borta så jag kunde gå med skor utan broddar. Jag skall ta den sista sprutan som förhindrar blodpropp, idag. Det är skönt det med, men då måste man hålla igång mer så att man inte blir stillasittande för då ökar risken för blodpropp. Men nu kan jag ju och skall röra mig mer.

Jag glömde tacka min svåger för hans hjälp och besök också igår men han läser ju inte det här så det gjorde nog inte så mycket. Men tacksam är jag.

Jag skriver den här bloggen för att jag ville ha så mycket kunskap om operationen i förväg som möjligt. Det fanns inte så mycket skrivet men några hade gjort det. Jag tänkte då att man kan ju se och jämföra hur olika människor

har upplevt före, under och efter operationen.

Efter detta blir det en solstund på balkongen.      


Ovido - Quiz & Flashcards