lispetz

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 16 mars 2011 09:19

I natt sov jag jätteskönt och bra. Det går framåt.  Äntligen hade mitt läkarintyg kommit till Försäkringskassan. Hoppas att jag hinner få några pengar den här månaden därifrån. Annars blir det knapert. Jag får pengar från jobbet till den 22 mars.

Det tillkom ju lite utgifter när först "sotaren" kom och sedan den person som skall inspektera att skorsten och den öppna spisen inte läcker. Den personen hade jag inte räknat med beroende på att han skall komma vart annat år men har tidigare kommit närmare sommaren. Det blev 940:- extra denna mån. Sedan skall man ju betala för att man varit inlagd på sjukhuset med 800:-.

 Får se hur det går. Måste nog tillbaka till arbetet så fort det går.

Men eftersom man blir bättre dag för dag så hoppas jag att det går snart nog.

Ovido - Quiz & Flashcards