lispetz

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 25 mars 2011 10:49

Vad kul det var att få 0 kr från jobbet och inga pengar från Försäkringskassan. Jag fick till råga på det eländet betala tillbaka 2800:- som jag skulle ha fått för mycket på februari lönen. Jättekul.

Får pengar den 27 april, då för  knappt 2 och en halv månad.

Försäkringskassan kan man ju inte prata med.  Det tar 30 dagar ifrån de har fått in alla papper innan man får reda på att man fått detta godkänt. Det är 30 dagar punkt slut.

Hoppas att man aldrig skall behöva bli sjukskriven så här länge igen.

Det gör ju att det inte är någon idé att gå tillbaka till arbetet tidigare. Då på halvtid, som jag tänkt eftersom jag hinner ju inte få några pengar snabbare för det.

Peninngamässigt var det här en usel månad. Men annars går rehabiliteringen bra.  Många har ringt från mitt arbete och frågat hur det är och det är jag väldigt tacksam för.


Ovido - Quiz & Flashcards