lispetz

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 8 mars 2011 09:10

För oss lediga så är solen välkommen. Hoppas att den blir kvar hela dagen så att man kan sitta ute.

Hade inte lika ont i natt i knät och det känns bra. Kanske att man kan få sova en hel natt snart efter 1 månad.

Har gått på vägen  utanför mitt hus fram och tillbaka några gånger. Bonden hade sandat så det gick bra att gå en bit. Skall nog göra ett par sådana promenader per dag.


Jag tänkte på vilka frågpr som sjukgymnasten ställde igår ang. vatten träningen.

Är du simkunnig ? Är du rädd för att gå i vatten ? Inkontinens ? Hjärt kärlsjukdomar m.m

Det var lite kul frågor. Eftersom jag sagt att jag är polis som måste man vara simkunnig.

Ang. inkontinens kan jag väl förstå frågan men man känner sig väldigt gammal när en sådan fråga kommer upp. "Kommer du att läcka i vattnet" ?

Ok det var standardfrågor och han var lite torr, verkade inte ha någon humor alls, så det var bara att svara på de frågor han ställde.


Ovido - Quiz & Flashcards