lispetz

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Lisbeth Pettersson - 4 mars 2011 09:49

Det var kallt idag. Inget mysigt alls, vare sig ute eller inne.

Hade lite svårt att sova i natt igen. Det verkar vara varannan natt. Hoppas det blir bättre snart. Jag blir så trött tidigt på kvällarna annars.


Min arbetskamrat hade fått komma hem från K-holm i tisdags. Hon hade under operationen fått en spricka i lårbenet. Usch, det låter inte kul.

Hon får knappt stödja på det oeprerade benet under 6-veckor.


Jag har lite svårt att lyfta benet i höjd med knät när jag tränar. Det är väl där jag  har en svullnad kvar också och får ont av på natten. Men det är bara att träna på. Sedan får väl skjukgymnasten visa  fler eller andra övningar jag kan göra.


Nu är det snart helg igen och dagarna rullar på.

Ovido - Quiz & Flashcards