lispetz

Alla inlägg under maj 2011

Av Lisbeth Pettersson - 2 maj 2011 08:38

Nu är jag tillbaka på arbetet igen. Det känns bra men jag hade lite svårt att sova inatt.

Har läst och håller fortfarande på med att läsa post sedan i feb. Skall till min MS läkare idag kl. 09.45 Det är en årligen återkommande umdersökning. Har haft lite domningar i mina fötter som kan ha kommit på grund av min operation. Jag har ju  inte haft någr stora problem med min MS så jag hoppas att operationen inte triggade igång något.

Annars känns det bra i benet, jag gick två längre promenader igår och det kändes bra. Skall parkera bilen på ett annat ställe nu än tidigare när jag jobbade. Det är 100:- billigare och så slipper man en massa trappor. Det bli lite längre att gå och det kan vara bra för mig.



Ovido - Quiz & Flashcards