lispetz

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Lisbeth Pettersson - 5 maj 2011 17:01

Idag har jag inte kunnat skriva på den här platsen. Vi har inte kommit in på Internet på jobbet och jag vet inte om vi kommer in i morgon heller.

Det kändes lite bättre idag på jobbet. Var inte riktigt lika trött utan kom igång ganska bra med mina ärenden. Skall försöka få så mycket sömn som möjligt här i början men det komemr nog snart att fungera som vanlig med allt, tror jag.

Ang,  höften så var jag hos sjukgymnasten som sade att jag skulle försöka släppa mer på den enda kryckan jag har mer och mer. Inte helt men försöka gå utan så mycket som möjligt. Sedan skall jag försöka resa mig upp var 15-20 minut från min kontorsstol och stå. Det kommer nog inte riktigt att fungera men så mycket man kan får det nog bli .

Det kommer att ta ett tag till innan man känner att man är mjukare i höften och man bli mer normal men det är på rätt väg.

Ovido - Quiz & Flashcards