lispetz

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Lisbeth Pettersson - 12 maj 2011 18:58

Hej igen. I dag har jag gått väldigt mycket utyan krycka. Man märker dag för dag att det går bättre, kul.

På jobbet går det också bättre och bättre. Jag har fått olika ärenden vilket gör det  lite mer omväxlande. Det är bara så att det var ett par år sedan jag jobbade på det här sättet så jag måste tänka om. Men om man inte får panik så går det nog bra.

Det är en blandning av narkotikabrott, misshandel, urkundsförfalskning m.m

den här andra veckan på arbetet.   

Av Lisbeth Pettersson - 12 maj 2011 07:03

Ja nu kom det första åskvädret för i år och elen gick i Näshulta. Hunden var rädd men när han märkte att  jag  inte brydde mig utan försökte sova så lade han sig bara nedanför min säng och var lugn.

Benet kändes väldigt bra igår och nu kommer det inte att dröja länge förrän jag kan släppa kryckan helt. Det är skönt. Det är tråkigt att vara handikappad när man har så mycket att göra.  

Ovido - Quiz & Flashcards