lispetz

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Lisbeth Pettersson - 25 maj 2011 16:40

Ja nu har jag inte skrivit här på några dagar och det kommer i fortsättningen att bli lite då och då för nu är det värsta över och det är snart sommar.  Har ju lite annat att göra framöver.

Men dagarna går och jag släppte kryckorna helt här i söndags. Det känns lite när man går i trappor men benet och framförallat vid knät är inte lika stelt längre.


Jag skall ju till sjukgymnasten i nästa vecka och får väl lämna tillbaka det jag har haft som hjälp hemma då.

Det jag främst har känt efter att jag börjat jobba är att jag varit så otroligt trött när jag kommit hem och när jag varit ledig. Det känns lite bättre nu men sådan trötthet är inte skön.  Men nu blir det ju lite ledigt så då kan jag ju inte bara sova bort den ledigheten, men ta det lugnt skall jag göra. 

Ovido - Quiz & Flashcards