lispetz

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Lisbeth Pettersson - 23 maj 2011 06:52

I dag har jag gått till jobbet helt utan krycka. Det var inga problem.

Jag skullel ju vattenträna i morgon men har lyckats att få in ett besök under den tiden. Men jag får spara  den träningen till en anna gång.

Jobbar den här veckan sedan en v. semester.

Det värsta med det här är att jag är så trött. Jag försöker sova ut på helgdagsmornarna men är trött igen efter lunch och om jag håller mig vaken till 21.00 så kan jag inte vara uppe längre. Jag får väl fråga på sjukhuset om det är efterdyningar efter operationen. Jag tycker att det gått så lång tid nu så jag borde inte vara så  trött.

I morgon skall husvagnen besiktigas efter jobbet så jag får sluta lite tidigare för att hinna.

Ovido - Quiz & Flashcards