lispetz

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Lisbeth Pettersson - 31 maj 2011 16:27

Idag har jag varit sista gången hos sjukgymnasten. Nu skall jag bara fortsätta som vanligt. Har ett par gånger kvar på vattenträningen sedan får jag se om det blir mer till hösten då i en annan form.


Jag har ju semester den här veckan och idag kom värmen. Det skulle ha varit skönt att ha haft poolen nu. 

I morgon är det ju helgdagsafton och på torsdag-fredag skall jag få mitt tak rengjort med hjälp av min svåger Hans och min bror Kjell. Poolen har jag stående så att den skulle få en massa skräp från taket på sig så den får vänta. några dagar. Ja det hade ju varit lite för kallt ännu förstås. Men för några år sedan tog jag det första doppet i sjön vid Herrfallet den här tiden.  Men jag har ju redan badat i min syster och svågers pool två gånger redani år.


Ovido - Quiz & Flashcards