lispetz

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Lisbeth Pettersson - 22 februari 2011 09:41

Sov dåligt inatt, men det får jag ta igen i dag på dagen. Det får bli mycket vila i sängen i dag med en god bok och träning förstås.

Annars har benet fungerat skapligt. Det är fortfarande svullet och svårt att böja men träningen går framåt.

Ang. sjukhuset så har man en del tankar om vad som hände egentligen.  När jag låg på operationsbordet och såg mitt ben i luften med en sköterska  som höll upp det, utan att jag kände det.det var ju inte loss, utan satt fortfarande fast, men det kunde lika gärna ha varit bortplockat för jag kände ingenting.  Det var en konstig känsla.

Sedan när man kom ner till UVA och fick reda påatt man skulle ligga där i 8 timmar. Varför ? när man kände sig så bra.

Jag tror nog att personalen hade mer koll på det än vad jag hade.


I går trodde jag att jag höll på att få sämre hörsel igen. Det hade jag ju också beroende på att jag var förkyld. Jag är inte så ofta förkyld numera men det slår sig på öronen varje gång, det borde jag ju veta, men det är obehagligt. 

Lite nässpray och lite sömn så var hörseln tillbaka igen.


Ovido - Quiz & Flashcards