lispetz

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Lisbeth Pettersson - 4 februari 2011 16:47

Nu har jag lämnat bort en massa jobb som någon/några andra får göra under min bortavaro. Har ju semester måndag och tisdag och läggs in på tisdag eftermiddag, så nu är det nära.


Jag  tror att det  snart kommer att bli förändringar på jobbet, hoppas till det bättre.  Det är lite turbulent nu tycker jag så jag hoppas att det skall ha hänt en del när jag kommr tillbaka. 


Har köpt hem lite färdig mat att bara stoppa in i micron  den första tiden när jag kommer hem. Flyttat om lite möbler så att jag skall kunna gå lite lättare. Köpt lite nytt garn och skall låna lite DVD. Sedan har jag nog gjort det jag kan för att klara av detta så bra som möjligt.

Ser fram emot en lite lugnare tillvaro ett tag framöver, faktiskt.





Ovido - Quiz & Flashcards