lispetz

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Lisbeth Pettersson - 7 februari 2011 14:06

Varit hos Kicki och lånat lite DVD- filmer att ha att titta på när man inte har något att göra.


Det kommer nog bli fullt upp i alla fall med träning en gång i timmen, utom på natten som tur är.

Har nog ordnat allt så bra som möjligt för mig här hemma och med hunden.

 Skall bara  städa av i morgon innan jag åker till sjukhuset. De flesta mattor måste bort och golvet skall göras rent sedan kan jag inte göra mer.

Sedan får jag förlita mig på släkten, grannar och vänner så skall nog allt bli bra.

 Nu får jag bara hoppas att det inte blir uppskjutet av någon anledning utan nu vill ja ha det gjort. 

Det är ju ingen sjukdom jag har vilket känns bra.

Det ser lovande ut och jag skall slippa att ha ont, vilket är det allra bästa. Kunna fungera som vanligt igen.


Ovido - Quiz & Flashcards