lispetz

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Lisbeth Pettersson - 28 april 2011 09:35

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag skall börja arbeta igen. Var på jobbet igår för att se om rummet fortfarande stod kvar och det gjorde det.

Träffade en del av mina arbetskamrater, det kändes bra. Sov lite dåligt i natt men hoppas att jag får sova bra tills jobbet börjar igen.

Ang. höften så går det bättre och bättre. Som jag skrivit tidigare så har jag känningar på olika delar av benet, men jag gå ju mycket mer och längre nu. Det är ju bara en vecka sedan som sjukgymnaten sade att jag kunde släppa kryckan inne och ta fler promenader.

Ja det gick bra med hunden också hos veterinären. Min syster och svåger var med och hjälpte till att hålla hunden och det gick väldigt fort hos veterinären. Ibland kan man få sitta och vänta en bra stund innan man får komma in. Men allt gick väldigt bra och fort och hunden sade inte ett ljud. Underbart.


Ovido - Quiz & Flashcards