lispetz

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Lisbeth Pettersson - 19 juni 2014 14:07

När jag skulle laga mat i micron fungerade den inte. Värmefläkten fungerade inte heller såg jag. Det var ju inte så konstigt att jag frös trots att jag hade 22 grader på fläkten.

Förstod att det blivit något fell i källaren. Ringde grannen som kom men han hittade inte felet. Försökte koppla om sladden till toaletten men det blev kortslutning.,OK då vet jag att felet är där. Måste vara fläkten som det hänt något med. Hoppas det går att laga. Sådant händer ju inte dagen före midsommar. Satte igång golvfläkten i källaren oc värmen på elementen så är det största skadan borta. Hoppas det går att laga.

benet känns bättre men jag har fortfarande ont. Det är svullet och ömt. Det går dock framåt. Skall på midsommarfirande i morgon och behöver inte ta.färdtjänst dit. Kul att umgås med trevliga grannar. 




Ovido - Quiz & Flashcards